Krzyżyk zamykający popup

Kaufland wprowadza Ciche Godziny we wszystkich swoich sklepach w Polsce. Od 18 marca, w każdy wtorek, klienci będą mogli robić zakupy w ciszy – bez głośnych komunikatów i muzyki. Sieć chce w ten sposób stworzyć bardziej komfortowe warunki dla osób wrażliwych na bodźce sensoryczne.

Wspólnie z Fundacją JiM Kaufland wdraża rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby osób neuroatypowych oraz wszystkich klientów preferujących spokojniejsze warunki zakupowe. Od 18 marca we wszystkich sklepach w godzinach 9:00-12:00 obowiązywać będą Ciche Godziny. W każdy wtorek klienci będą mogli robić zakupy w wyciszonym otoczeniu – wyłączona zostanie muzyka, komunikaty głosowe oraz zredukowane zostanie natężenie dźwięku kas.

Naszym celem jest tworzenie dostępnej i komfortowej przestrzeni zakupowej dla wszystkich klientów. Nawet niewielkie zmiany, takie jak ograniczenie bodźców dźwiękowych, mogą znacząco poprawić komfort dla osób wrażliwych sensorycznie. Cieszymy się, że możemy wprowadzić rozwiązanie, które realnie ułatwi codzienne zakupy.

Katarzyna Łosińska-Burdzy

Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska

Kaufland konsekwentnie wdraża inicjatywy sprzyjające otwartości i dostępności przestrzeni handlowych, zapewniając klientom komfortowe warunki zakupów. Więcej informacji na temat Cichych Godzin można znaleźć na stronie www.kaufland.pl.


Zespół_Akademia ESG_Marta Maj
Od ponad 10 lat zajmuję się wszystkim, co związane z contentem. Moje doświadczenie w pracy dziennikarskiej i wrodzona ciekawość tworzą zgrany duet, który pozwala mi tworzyć artykuły, które przeczyta i laik, i ekspert. Dodatkowo zajmuję się korektą tekstów – przecinki, strzeżcie się! E-mail: m.maj@akademiaesg.pl
Napisz do nas