Krzyżyk zamykający popup

W okresie poprzedzającym Wielkanoc klienci Bolt Market uratowali ponad 140 kilogramów jedzenia, wybierając produkty z kategorii „Uratuj nas!”. To kolejny dowód na to, że konsumenci coraz chętniej podejmują działania na rzecz ograniczenia marnowania żywności, również w najbardziej intensywnych okresach zakupowych.

Bolt Market także podczas Świąt umożliwiał klientom szybkie zakupy na ostatnią chwilę. W tym czasie klienci nie tylko uzupełniali brakujące produkty, ale coraz częściej decydowali się na bardziej świadome wybory, sięgając po artykuły z kategorii „Uratuj nas!”.

Uratowali ponad 140 kg jedzenia

W tej specjalnej sekcji dostępnej w Bolt Market, oferowane są produkty zbliżające się do końca daty przydatności do spożycia lub oznaczone jako „najlepiej spożyć przed”. Można je kupić nawet z 50 proc. zniżką. W minione święta klienci Bolt Market uratowali ponad 140 kg jedzenia. Największą popularnością wśród ratowanych produktów cieszyły się owoce, warzywa, nabiał i produkty mięsne. 

Zależy nam, aby wspierać naszych klientów nie tylko w szybkich zakupach, ale również w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji. Zapewniając elastyczność w dokupowaniu brakujących składników w dowolnym momencie, zmniejszamy potrzebę robienia zapasów, które często prowadzą do marnowania żywności. Jednocześnie staramy się promować pozytywne zachowania poprzez aktywne proponowanie klientom Bolt Market produktów do uratowania.

Łukasz Turczyński

Senior General Manager, Bolt Delivery w Polsce

W 2024 roku, w ramach kategorii „Uratuj nas!” klienci Bolt Market w Polsce uratowali ponad 22 tony żywności. 

Wiodąca w branży technologia Bolt Market umożliwia optymalizację sklepów marki, dzięki zaawansowanemu zarządzaniu zapasami i logistyką. Oznacza to dostarczanie dokładnie takiej ilości produktów, jaka jest potrzebna, na podstawie analizy zamówień składanych na platformie. W ten sposób zaspokajane są potrzeby klientów przy jednoczesnym ograniczeniu nadwyżek żywności, które mogłyby trafić do odpadów. Ograniczając marnowanie żywności w lokalnych sklepach Bolt Market, platforma wspiera lokalne społeczności poprzez przeciwdziałanie marnotrawstwu oraz oferowaniu przystępnych cen, zachęcając do bardziej odpowiedzialnych zakupów spożywczych.

Sklepy Bolt Market dostępne są aktualnie dla użytkowników w Warszawie. Zakupy można zamówić w aplikacji Bolt Food. 

O Bolt 

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, carsharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawy jedzenia i artykułów spożywczych.

Zespół_Akademia ESG_Marta Maj
Od ponad 10 lat zajmuję się wszystkim, co związane z contentem. Moje doświadczenie w pracy dziennikarskiej i wrodzona ciekawość tworzą zgrany duet, który pozwala mi tworzyć artykuły, które przeczyta i laik, i ekspert. Dodatkowo zajmuję się korektą tekstów – przecinki, strzeżcie się! E-mail: m.maj@akademiaesg.pl
Napisz do nas