Presja regulacyjna rośnie, a wraz z nią także oczekiwania społeczne związane z ESG. Dotyczy to także i branży eventowej – organizacja wydarzeń firmowych zaczyna nabierać nowego, zrównoważonego charakteru. Stają się one miejscem do wdrażania proekologicznych rozwiązań.
Grupa MBE postanowiła odpowiedzieć na te potrzeby. Dlatego właśnie powstała publikacja: „Zielony employer branding. Jak zorganizować zrównoważony event?” autorstwa Katarzyny Lach-Urgacz i Martyny Pawul-Mieczkowskiej. Obie na co dzień wspierają firmy w budowaniu wizerunku odpowiedzialnych pracodawców.
E-book ten jest praktycznym narzędziem oraz kompendium wiedzy dla osób, które chcą tworzyć wydarzenia odpowiedzialne – od strony środowiskowej, społecznej i wizerunkowej. Znaleźć w nim można:
- checklisty i konkretne wskazówki,
- inspirujące case studies z rynku,
- argumenty, które przekonają zarząd,
- przegląd ekologicznych i społecznych aspektów organizacji wydarzeń,
- rozdział poświęcony odpowiedzialnej komunikacji.
Materiał pokazuje, że zrównoważony event to nie tylko „moda”, ale realna wartość – zarówno dla środowiska, jak i dla wizerunku pracodawcy. Tego oczekują dziś pracownicy, kandydaci, klienci i inwestorzy.
Publikacja została objęta patronatem Portalu CSR i ESG oraz Fundacji Pro NGO.
Bezpłatnego e-booka „Zielony employer branding. Jak zorganizować zrównoważony event?” można pobrać TUTAJ.