Budowa zaufania do marki, poprawa reputacji, pozytywny wpływ na wartość spółki – to prawdziwy potencjał komunikacji ESG. Dowiedz się, jak zaprojektować działania PR w tym zakresie, nawet jeśli twoja firma nie raportuje zrównoważonego rozwoju.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru, który odbył się 16 lipca 2025 roku.
Marketingowiec z powołania, zdobywała doświadczenie zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Jej główne obszary zainteresowań to wykorzystanie AI w marketingu oraz Customer Experience. Częściej niż za biurkiem można ją spotkać w terenie, gdzie szuka inspiracji do swoich działań.
E-mail: a.druba@akademiaesg.pl
Napisz do nas
Wypełnij formularz i pobierz materiały już teraz.
Na podany adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający pobranie materiałów.
Jeśli wiadomość nie dotarła, prosimy o sprawdzenie folderu ze spamem.
W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu na adres e-mail: kontakt@akademiaesg.pl
Jeśli wiadomość nie dotarła, prosimy o sprawdzenie folderu ze spamem.
W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu na adres e-mail: kontakt@akademiaesg.pl
Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera!
Czytaj więcej
-
Certyfikaty i nagrody ekologiczne. Jak efektywnie komunikować je w działaniach marketingowych?
-
Dyrektywa Green Claims wycofana - koniec walki z greenwashingiem w UE?
-
Greenwashing – fałszywy ekowizerunek firmy
-
Jak (i czy w ogóle) mówić o firmowych działaniach ESG?
-
Działania marketingowe można prowadzić w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem