Ładowanie Wydarzenia
  • To wydarzenie minęło.

Trendy i wyzwania w raportowaniu niefinansowym

Od dnia, w którym w Polsce został wydany pierwszy raport CSR, otaczający nas świat diametralnie się zmienił. Zmiany nastąpiły wszędzie – w głowach naszych odbiorców, ich zachowaniach, w dostępie do technologii, sposobie konsumowania mediów, w dostępnych kanałach komunikacji. Już niedługo czeka nas zmiana pokolenia, dotyczy to również naszych interesariuszy. Nadchodzi era nowego raportowania, raportowania dopasowanego, które uwzględnia wszystkie te zmiany. Na szkoleniu zaprezentujemy tę naszą autorską koncepcję.
Jeżeli zastanawiasz się więc, jak:

  • poszerzyć grono osób, do których trafia raport,
  • zaangażować odbiorców,
  • powiązać ze sobą sztywne standardy raportowania z różnorodnością oczekiwań interesariuszy,
  • użyć nowych kanałów dotarcia – i jakich,
  • poprawić skuteczność komunikacji raportu,
  • znaleźć synergię pomiędzy praktykami CSR a działaniami realizowanymi przez inne działy (HR, marketing),
  • zdobyć nagrodę w konkursie na najlepszy raport,

wówczas nasze szkolenia są właśnie dla Ciebie!

 

O organizatorze:
Go Responsible wspiera firmy i organizacje pozarządowe, które zdecydowały się podążać ścieżką zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności oraz innowacji. Doradzamy, dostarczamy wiedzy w postaci szkoleń i analiz, prowadzimy coaching i mentoring, świadczymy usługi w zakresie odpowiedzialnego cateringu i organizacji zrównoważonych wydarzeń. Wsparliśmy wiele podmiotów w komunikacji i raportowaniu ich działań ze sfery CSR, m.in. w formie doradztwa oraz udziału w opracowywaniu raportów.

O partnerze szkolenia:
ArtGroup łączy ogromne kompetencje z zakresu budowania skutecznych strategii marketingowych z unikalnym doświadczeniem w raportowaniu CSR oraz komunikacji społecznej. Społeczną odpowiedzialność stawia w centrum projektowanych działań marketingowych, propaguje ideę marketingu społecznie zaangażowanego. Od 2008 r. wykonuje nagradzane raporty – CSR, finansowe, zintegrowane – w każdej osiągalnej technologii on- i offline.

Agencja ArtGroup opracowała graficznie kilkanaście raportów CSR, w tym nagrodzone w konkursie Raporty Społeczne, m.in. Raport Kompanii Piwowarskiej „Na co stawiasz”, Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska, Raport CSR Banku Zachodniego WBK, Raport „Warzymy Lepszą Przyszłość” Grupy Żywiec, Raport CEMEX Polska, Raport Zintegrowany GAZ-SYSTEM.

„Trendy i wyzwania w raportowaniu niefinansowym” to spotkanie z praktykami, w pełni skoncentrowane na konkretach.

12:00 – 12:15 Sesja networkingowa

12:15 – 13:45 Przyszłość raportowania CSR
Jak zmieniają się wytyczne raportowania i gdzie zmierzają
Jak wykorzystać proces raportowania w dłuższej perspektywie działań CSR
Jak raportować działania w całym łańcuchu wartości?

13:45 – 14:15 Obiad

14:15 – 15:45 Praktyczne wskazówki przy opracowywaniu raportów CSR
Tworzenie nowoczesnych raportów: papierowych, online i interaktywnych
Na jaką formę raportowania się zdecydować i o czym warto pamiętać
Jak stworzyć unikalny raport, który osiągnie sukces

15:45 – 16:00 Podsumowanie

Przemysław Oczyp

Go Responsible

Konsultant, trener, mentor CSR, menedżer firmy doradczej Go Responsible Consulting. Posiada doświadczenie pracy zarówno w biznesie, organizacjach pozarządowych jak i współpracy z administracją państwową. Realizuje projekty doradcze z zakresu CSR: analizy i ekspertyzy, budowanie strategii, przygotowanie i prowadzenie dialogu z interesariuszami, raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Współpracował przy opracowaniu Raportu Społecznego Fabryki Komunikacji Społecznej 2014, Raportu Zrównoważonego Rozwoju CEMEX Polska 2011-2012 – nagrodzonego przez jury oraz dziennikarzy w konkursie Raporty Społeczne 2013.

Tomasz Wieczorek

ArtGroup

Od 16 lat związany z obsługą klienta biznesowego, od 11 lat w ramach struktur grupy marketingowej ArtGroup, w której odpowiada za rozwój, koordynację współpracy pomiędzy podmiotami wchodzącymi w skład grupy oraz współpracę z kluczowymi klientami. Twórca i propagator idei raportowania dopasowanego. Przekonany o rychłym nadejściu końca raportowania w aktualnym ujęciu oraz upadku idei CSR realizowanej w dotychczasowej formie.


Koszt udziału w szkoleniu: 0 PLN

Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa uczestnika inną osobą. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz zmiany ekspertów szkolenia w terminie nie później niż 7 dni przed datą szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy

Imię i Nazwisko:

Telefon:

E-mail:

Branża:

Firma:

Stanowisko:

Skąd wiesz o szkoleniu:

Potwierdzenie zgłoszenia:

Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia za pośrednictwem niniejszego formularza.


Data szkolenia:

31 stycznia 2017

Godzina:

12:00 - 16:00

Cena szkolenia:

Darmowy

Website:

Lokalizacja

Centrum Społeczne PACA 40
ul. Paca 40
Warszawa, 04-386 Polska

Phone

22 118 17 68

Website

http://centrumpaca.pl/

Organizator

Go Responsible
Telefon:
533 600 442
Email:
szkolenia@goresponsible.pl

Udostępnij

termin_iko3